forgot10 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 (endret) Er 39000kr en bra pris for en Audi A6 1.9tdi 1998 mod med ALT av ekstrautstyr. Bilen har gått 300000km, og lakken bærer preg av det (hvis jeg kjøper den omlakkerer jeg den i polen).. Alt fra "audimatgir" (vanlig aut. gir), STOR kjørecomputer, solskjerm i bakviduet, innebygget GPS, cruisecontrol, 18" felger (original Audi), heftig anlegg, Xenonlys, el. seter, 4x el. vinduer, el. speil, 2soners klima, alarm med kupéovervåking, og sikkert enda mer, kommer ikke på alt.. importert av Gumpens Auto Vest (Møllergruppen). Noen spesielle feil jeg må se etter? Hvor lang er rustgarantien? Er det ESP på disse bilene? Bilen er chippet til ukjent mengde.. Eieren sier at det er ca 400nm.. Han tror han husker at det er BSR-chip.. Endret August 12, 2009 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Ble visst ikke noe bilkjøp.. :P Hater sånne budrunder.. Og nå skal bilen gå i danmark visstnok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg