Lovegame Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Heisann folkens :) da har jeg gådd til innkjøp av min første bil, en Ford Mondeo MK1 16V 95' modell. Personbil. Jeg er nybegynner på bil, så forstår ikke så veldig mye av det som snakkes om av deler, felger, dekk, osv. Bilen er i strøken stand, og til nå er jeg godt fornøyd med den. Men jeg trenger nye felger, + dekk! Er ute etter et ungdommelig og litt sportslig utseende, så lenge dette er mulig og til en rimelig pris:) Har budsjett på cirka 8 tusen på felg + dekk. Passer det med 18'' på denne bilen? Jeg er også ute etter full styling/kit til bilen! Her er jeg ute etter noe noe sportslig, stilig:) som man kan sette på selv. Her har jeg ett budsjett på cirka 14 tusen. Altså, trenger hjelp til å kjøpe felger + dekk, og bodykit!:) Alle svar mottas med takk, vil ''pimpe'' bilen min litt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg