Gå til innhold

Verkstedplass Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :D

Jeg har det siste året drevet med ett nytt verkstedbygg. Verkstedet ligger i en stor låve som er oppdelt i seksjoner. Nybygget mitt er bygget etter norske byggnormer. Min seksjon er i hovedsak på:

- 170 kvm verksted

- 17 kvm kontor

- 23 kvm varmtlager

- 8 kvm kompressor- / fyrrom

- 100 kvm friskluftlager på jord/grus (Skal til neste sommer bygges om)

Verkstedet er i dag bestående av:

- 2 stk løftebukker for bil

- 1 stk løftebukk for mc/atv

- MIG sveiseapparat

- Det meste av håndverktøy

- Div gjekker, bukker o.l.

- Dekkmaskin for 23" og avbalansering kommer inn i løpet av høsten

- +++

Vi er i dag to personer i dette verkstedet (ett firma og en privat) som skrur fast og en tredje person som lagrer bil inne. Vi ønsker å få inn en eller to personer til som er interessert i bil/mc/atv eller annet som brummer å går. Bygget ligger ca 1,7 km fra Rudskogen og er jo derfor ideel for de som bruker en del tid der. IDCN medlemmer vil bli favorisert, da jeg har en Impreza RA selv som kun blir brukt til bane og moro Very Happy

 

Skulle det være noen interesse for dette venligst kontakt meg på:

- 94276494

- towoha@gmail.com

- PM

 

Eventuelle spørsmål kan postes her i tråd :D

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke den her hjemme på ''Annet Bilrelatert'' a? Ikke hobbydelen.. Greit nok bil er hobby, men det er er jo en slags annonse O.o

 

Vanskelig å avgjøre fant jeg ut så jeg posta den her. Kan sikkert få den flytta hvis det plager veldig mange at den er posta her =)

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår