Stageberg Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Heisann :) Kommer kanskje med et helt idiotisk spm, men holder på å bytte ut hjulbuen bak pga rust, så har jeg delebil, men hjulbuen sitter jo som et helvette! Er det med meningen eller er det en annen måte å ta den av på? evnt hva må jeg ta av? :) Mvh Henrik. Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Må vel skjere den av med vinkelkutter...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stageberg Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Må vel skjere den av med vinkelkutter...? tja, den tanken har streifa hodet mitt, så d er ikke noen lettere måte? Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Nei, buer er sveisa så de må skjæres av Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stageberg Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Nei, buer er sveisa så de må skjæres av Den er grei, takker :) Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg