JoshGuardo Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 (endret) Hei! Dette er mitt første innlegg her, pluss min første bil! Har alltid likt audi og når jeg kom over denne var jeg fortapt. Jeg ga 15000 for den og han skulle egentli ha 22500. Det er litt som må gjøres som bl.a ett nytt hjullager, ny lakk (samme som er på den nå). Tror jeg vil holde bilens ytre sånn som det er nå en stund, bare nye felger og senk og sikkert soting også. Bilen har rulla ca. 267000, men med litt tid i garasjen skal den nok klare seg en liten stund til. Litt små bilder! Kom gjerne med innspill osv :) Endret August 7, 2009 av JoshGuardo små bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoshGuardo Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Hehe, personlig syntes jeg ikke at jeg betalte for mye. Er ikke alt for mye å gjøre på den og det som står som må gjøres gjør jeg lett og billig. Penger er heller ikke noe problem. Hellakkering av bilen får jeg "billig". Skal gjøre alt forarbeidet selv å senere levere inn bilen til profflakker som gjør jobben. Eller "hellakering" siden det bare er utvendig som skal lakkeres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoshGuardo Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 tusen takk! er en god bil ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoshGuardo Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Da tok jeg å sota frontlyktene mine: Sorry for blurry bilde, men jeg hadde bare mobilen til disposisjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoshGuardo Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Sota frontlyktene? Brukte du vanlig solfilm? Er det lov forresten? brukte sotelakk fra bohmann (?) vet ikke om det er lov nei :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg