Gå til innhold

Tempen kommer ikke opp på 90 grader hele tiden

Ranger emnet


Garberg

Anbefalte innlegg

Har en passat 2002 mod 1.9 tdi 130hk

 

Tempen kommer ikke opp på 90 grader hele tiden, kan kjør 2mil før den begynner å røre på seg, kan det være termostaten????

 

er den vanskelig å bytte selv????

hvor ligger den????

 

 

 

så har jeg problem med at kjøleveska forsvinner, har vært på trykktesting på madsen bil verdal, da fant de ut at det var vannpompa som det vcar lekkasje på. de byttet den ++++++ mye andre deler, men det jalp ikke, så jeg la meg under bilen selv og fant en lekasje, da kjørte jeg i ca 3-4 uker men nå har det kommet tilbake=( noen som vet hva det kan være???

det kommer ikke vann ut eksosen, ikke olje sammens med vannet, ikke vann sammens med oljen, ryker helt normalt.......

 

 

Takk For Alle Svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal forvente svar får du til helvete lage en skikkelig TOPIC !

 

 

Sjek at det er nok kjølevæske på bilen din først, så kan du prøve å skifte termostat, har du sjekket om det kan lekke ut av ekspansjonstanken, kan være defekt radiatorlokk.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg byttet termostat. kjørte litt så kjente jeg plutselig at varmen i klimaanlegget ikke kom, ble helt kalt. tempen lå på 90 grader, men plutselig steg den mer å mer. så jeg tenkte jeg skulle skru varmen på fult, da gikk tempen ned å da kom varmen.

 

hva kan være galt?

 

 

men har problemet med at kjølevesken forsvinner. tanken er nesten tom når jeg stopper, går heilt fint når jeg kjører. men når jeg stopper den å den blir kald forsvinner vannet når jeg stareter den. noen som har noen forslag????

 

Tar i mot alle forslag=)

 

 

Takk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår