fordtransit Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 hei jeg har en vw golf 2 1.6td. og har problem at turbo trykke kommer ikke opp til 1bar før 4k omdreininger, den ligger omtrent på 0.4 bar ved 2-3k omdreining , er det normalt eller ?? jeg sunst at den kommer litt for seint .. takk til dem som svarer:hellothere: Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 eg kan banne på et ladetrykk på 1bar er ikke orginalt. eg trodde det var ca0,6ved vanlig kjøring. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 stilt litt på ;) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 sliten turbo... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg