Gå til innhold

Min Golf Sport

Ranger emnet


Peteypablo

Anbefalte innlegg

Virkelig fin golf du har her ja, og stilig bilde d med ghost's og din :D sånne bilder/eksemper som gjør at jeg får mer og mere lyst og starte på min og!!

 

(et spørsmål, tror du sånne hvite og røde baklykter vill passe min mørkeblåd g2 klarer ikkebestemme meg for lykter :p)

99 Saab9-3Turbo <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,har en golf 2 jeg også,og må si att dem er en del penere med 90 fangere?

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig fin golf du har her ja, og stilig bilde d med ghost's og din :D sånne bilder/eksemper som gjør at jeg får mer og mere lyst og starte på min og!!

 

(et spørsmål, tror du sånne hvite og røde baklykter vill passe min mørkeblåd g2 klarer ikkebestemme meg for lykter :p)

 

 

Tusen takk, ja er bare til å sette i gang, har hatt min i ca 1 år nå, skal ikke så mye til :)

 

Angående lyktene så synes jeg disse passer best til min, i og med at jeg har hatt 3-4 forskjellige nå og fant ut at jeg ville ha disse.

Problemet med disse er at de er vanskelig å få tak i, med mindre du kan bruke sånne med klarglass.

Jeg lette ca ett halvt år etter de jeg har nå ;)

Om de vil passe til din gjenstår vel å se, men jeg vil si du har litt flere alternativer mtp på hva som passer siden bilen din er blå ;)

 

Hei,har en golf 2 jeg også,og må si att dem er en del penere med 90 fangere?

 

Det vil jeg si kommer veldig an på person til person. Min mening er at begge deler kan være fint, men begge deler kan også være stygt.

Det kommer helt an på hva man gjør ut av det man har. Folk synes ofte det de selv har er penere enn det andre har,

sikkert inkludert meg selv, så jeg har ikke noen planer om å bygge om til 90-fangere ;)

Endret av Peteypablo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Okei,har sett en del på golfer med enkle fangere også,og må si att er maaange som ikke hadd kledd 90 fangere i det hele tatt også,har litt lyst og få tak i en golf og starte på skratch når jeg er ferdig med golfen min :).

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Okei,har sett en del på golfer med enkle fangere også,og må si att er maaange som ikke hadd kledd 90 fangere i det hele tatt også,har litt lyst og få tak i en golf og starte på skratch når jeg er ferdig med golfen min :).

 

Hehe, ja alt kommer an på :)

 

Har senket den 2cm til bak nå, så nå sitter den bra på veien.

Har ca 5mm fra dekk til hjulbuer rundt hele bilen, og det er

ingen subbing, dvs at bilen er STIV!

 

DSCN5177.jpg

 

DSCN5178.jpg

 

DSCN5183.jpg

 

DSCN5190.jpg

 

DSCN5194.jpg

 

DSCN5188.jpg

 

DSCN5181.jpg

 

DSCN5180.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår