opelsladd&blårøyk Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Har problmer med en toyota tercel 83 mod. Dynamoen brant etter at den ble kjørt med en liten tur. Da ladet den rundt 17V målt på batteri. Etter at dynamoen ble byttet(ny) lader den helt opp i 19V. Normalt skal den ligge på rundt 14,4V PS: er innebygd regulator!! Noen som har peiling på hva dette kommer av??? Trenger svar raskt... Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Bytt batteri i måleapparatet ditt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Kortslutning i ladelampekrets, brudd i sensorkrets om det er? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Mål resistansen i alle ledningene dine. Min KE20 lada >16V og blåste pærer fortløpende. Det viste seg å være over en volt tap mellom dynamo-reg-batteri et sted. Det gjorde at regulatoren leste for lav spenning på batteriet og guffa på litt ekstra. Ny kabel var tingen for meg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.