Hyperstein Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en Audi A4 1.8T 97 mod - og jeg er superfornøyd. Litt småmekk er det jo, bl.a. har jeg måttet ta av innsiden av døren på førersiden for å fikse el. vindu. Så at plastklossene som sklir opp og ned skinnene og holder metallfestene som støtter selve vinduet, var knukket. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i nye plastklosser? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Møller! Om det står et delenr på dem kan du få det der.. alternativet er nok å kjøpe brukt vindusheis på skraphandler. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyperstein Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Takk veegard! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg