Bullit Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Interesert i skinninteriøret om det er en 4 dørs det er snakk om, skal ha det til en jetta evt. og speilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 jeg er også intr i dørtrekk til en fin pris.. 4dørs da.. mins ser fan ikke ut, og de blåe stofftrekkene jeg har nå står ikke helt i stil me skinnsetene.. såe.. har du noen skinn eller sorte stoff dør trekk til 4dør som ser nogenlunde ok ut..er jeg intr i de :D Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by elanzer hvor mye for en G60 uten å betalle importavgift, slik at man ikke kan få skilt på den, hvor mye koster den da? tenkte å plukke en hel G60 og bare flytte hele greia på en "rustfri" 1.6cl eller noe :D Spørs hva du ser etter.... Han skaffe deg en fin en til 30... Penga neste helg? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Jooey jeg er også intr i dørtrekk til en fin pris.. 4dørs da.. mins ser fan ikke ut, og de blåe stofftrekkene jeg har nå står ikke helt i stil me skinnsetene.. såe.. har du noen skinn eller sorte stoff dør trekk til 4dør som ser nogenlunde ok ut..er jeg intr i de :D Desverre kun 2dørs det går i her....:( Kjøper bare det, det er vanskeligere å selge til 4d...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Mk2-16v Jeg er interessert i G60 Girkasse (komplett med pedalboks/overføring/clutch sylinder) G60 drivaksler Men det er litt langt å dra til Stavanger for å hente delene, men det koster kanskje ikke allverden å sende med posten eller lignende. Send meg en mail, så er du i in(teressert)boksen... :) Får mye respons på detta, har aldri drevet og annonsert før, for det har ikke vært nødvendig.... Blir det ikke neste helg så blir det senere... Selger gjerne hele biler, momsa inn (ikke toll) som er ideelle for ombygg prosjekter... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 mye for skjermlistene? er det G60 lister eller GTi som jeg har. mye for de 4lister+ kanalskjørt? mvh Morten Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by mwb mye for skjermlistene? er det G60 lister eller GTi som jeg har. mye for de 4lister+ kanalskjørt? mvh Morten Tror det er GTi typen, men sier fra hvis ikke. Alle spør om det, til tross for at det står i første posten..........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insomnia Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Er g60 skjerm-breddere større en GTI bredderene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Insomnia Er g60 skjerm-breddere større en GTI bredderene? G60 hjulbuelistene er breiere forran.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 mye skal du ha for emblemfri grill? det er til 2 enkle lykter? runde..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg