Uchihaa Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Hei ! Er det noen her som veit hvordan mann skifter Viftereim ? må mann ta ut den lille reima under den dynamoen ut først ? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Denne er en grei sak å bytte. Løsne de 2 boltene som dynamoen henger i og press dynamoen så langt ned du klarer. Da skal du klare å vippe av dynamoreima. Det samme gjør du når ny skal på. Når reima er på starter du opp bilen og lar den gå i 10 sek for at reima skal stramme seg slik den skal. Så er det bare å stramme boltene og tut å kjør :D Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uchihaa Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Men Under den Viftereima så er det en reim til trur det er servoreima eller noe.. må mann ta ut den først for å komme meg til viftereima ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 tror det..jeg bytta bare begge når jeg først holdt på Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uchihaa Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Okey vanskelig og få ut servoreima eller ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Okey vanskelig og få ut servoreima eller ?? Nei.. Rett under servopumpa finner du en slik: Som du ser så er det to skruer, du løsner litt på den ytterste, så skrur du på den innerste, da kan du slakke eller stramme på servoreima.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uchihaa Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Er det bare den skrue som jeg har merka av ? eller er det flere fordi jeg fant bare den ;OP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Er det bare den skrue som jeg har merka av ? eller er det flere fordi jeg fant bare den ;OP Er bare der du har merket av ja.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uchihaa Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Jeg har skrudd av den men får ikke reima til å bli slakk... Må jeg dytte den hardt ned eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Jeg har skrudd av den men får ikke reima til å bli slakk... Må jeg dytte den hardt ned eller ? du løsner litt på den ytterste, så skrur du på den innerste, da kan du slakke eller stramme på servoreima.. ........... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg