jornland Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Hei folkens. Min 300TDT har begynt å lekke i oljekjøleren som sitter foran i venstre forskjerm. Denne er svært dyr ny, over 6000 kroner på Mercedes og 3500 på Bilklubben på Kongsberg. Det synes jeg blir dyrt for en sånn del, og lurte på om noen har noe tips om hvor jeg kan lete rundt? Har prøvd alle mulige bilopphuggere i Buskerud og ingen har noen deler inne. Kan noen hjelpe meg?? Det bør være i nærheten av Kongsberg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Du kan jo prøve å ringe ein som heiter Mattias Sauar eller Kåsin, holder til i Sauherad, meiner han har ein delebil stående. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg