Gå til innhold

Kjøpe saab 900 1997

Ranger emnet


Lsass

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Min mormor og bestefar har kjøpt seg ny bil og skal derfor selge den gamle, en Saab 900 2.0L 1997. Denne har kun gått 140.000KM og er sykt bra vedlikeholdt og alle servicer osv. er gjennomført.

 

Tror jeg skulle få kjøpt bilen av dem for et sted mellom 40 og 50.000 kroner. Dette må vel være en bra familiepris?

 

Googlet litt rundt og sett på div styling av bilen, ettersom at den orginal er veeeeldig kjedlig. Fant også ut at man får mye bra rabatter ved å være medlem av SaabTurboClub.net.. 50% på dekk og felger, da er det vel nesten nede på innkjøpspris?

 

Fant dette bildet på speedparts.se:

http://www.speedparts.se/images/prod/styling/19,905_2.jpg

--> Det kaller jeg vanvittig forandring. Er det mulig å få denne stylingen til en 900, 1997?

 

Bilen jeg har fått tilbud om å kjøpe er nøyaktig lik denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18028500

 

Andre tips, forslag, nytte ting jeg burde vite? Noen som vet om andre kule stylinger? Første jeg tenkte å gjøre var å sette på nye felger hvertfall : ) det hjelper en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab 900 er veldig fine biler, både praktiske, og ser ikke så dårlige ut heller ;)

etter bildene av den identiske bilen på finn, så ser det ut som et bra kjøp du får deg, spesielt hvis det er ac, og turbo?

Hvis du er interessert i styling til bilen så kan du ta en titt på realcar.no

realcar-stylingen gjør bilen veldig stilig, og den vekker mye oppmerksomhet, har dette settet selv, men klarte å rive opp fangeren ved å kjøre gjennom en stooor vanndam som ga bakfangeren litt for stort press og revnet :(

 

kan legge ved noen bilder av bilen min med stylingen på:

900front.jpg

900bak.jpg

 

Saab900Lowrider.jpg

Litt photoshoppet :p

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår