slitenvolvo Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Har en høyfrekvent, metallisk lyd, omtrent som lyden fra ett gammelt tv-apparat i standby, som kommer når jeg svinger til både høyre og venstre i fart, lyden forsvinner når jeg har bremsene på, og når jeg kjører relativt rett fram. Kommer fra parkeringsplass hastigheter og oppover, noen ideer til hva det kan være (eller om jeg bare skal sveive igjen rutene og ignorere den :D). Jeg mistenker bremser som henger på, men de skulle ikke bry seg om jeg svinger, eller? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Sjekka bremsene da? Se at bremseskjoldet ikke tar borti noe? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Glemte en ting. Lyden kommer først etter en 10 minutters kjøring, altså må hva det enn er som lager lyden bli varmt først... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Hjullager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 10poeng til den gode doktoren, men takk for alle svar. Lyden forsvant ihvertfall etter bytte av hjullager. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg