Laid _Back Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Hei Lurte på om det finnes noen steder man kan kjøpe frontrute til en Audi A4 96 modell. Den kan være brukt så lenge den er strøken. Helst innenfor Buskerud og Oslo. Jeg vil ikke bytte ruten hos en bilglassforhandler eller verksted, vil helst gjøre det selv, vil gjøre det billigst mulig. Er det mulig å kjøpe det fra bilvrak? Takker på forhånd for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 ja. nermeste huggeri har! eller du kan kjøpe fra huggerier fra nettet. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laid _Back Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 ja.nermeste huggeri har! eller du kan kjøpe fra huggerier fra nettet. Har du noen sider du kan anbefale? Vet du hva prisen kan ligge på hvis man kjøper fra et hoggeri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 koster jo ikke så mye å få dette gjort hos riis bilglass f.eks. 3000 laken. kommer an på hvilket forsikringselskap du har. ikke taper du bonus heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laid _Back Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 koster jo ikke så mye å få dette gjort hos riis bilglass f.eks. 3000 laken. kommer an på hvilket forsikringselskap du har. ikke taper du bonus heller. Det var det med forsikring ja. Bilen er ikke EU-godkjent og derfor har jeg tenkt å fikse på ruta før den skal til kontroll. Eller går det an å godkjenne bilen først også betale egenandel og forsikringa fixer resten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laid _Back Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laid _Back Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laid _Back Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg bumper tråden enda engang i håp om å få flere svar :) Jeg snakka forresten med forrige eieren og han mente at bilen går gjennom kontroll med skadet rute. Han sa at bilen bare trengte etterkontroll.. Kan dette stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg