Adoon Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Hei! Jeg kjøpte nye lykter fra Cargym.com med angeleyes som var satt inn fra produsent og med xenonkit vedsiden av. Når jeg har satt i lyktene, og setter på lysene, funker både angeleyes(parklys) og xenonlysa (nærlys) Men det kommer error på computern inni at lysa ikke funker. Men så har det seg slik at alle fungere jo. Når jeg har på parklys(angeleyes) Så lyser også begge blinklysene. angeleyesa kom med omformer osv. Men når jeg setter på kjørelysene så er blinklysene vekk. BILDER UNDER. Hva kan dette være Noe triks jeg kan ta for å ta vekk blinklysene med bare parklys? MED KJØRELYS http://img195.imageshack.us/i/dsc01215ilb.jpg MED BARE PARKLYS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Det der var så kult, at jeg synes du skal la det være :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg