gizzmo Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 hei ja. var i går og kjøpte meg en golf 1,9 gtd men lurer på hvor man får tak i sånne orginale kanalsider ? plast ? noen som har ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 tm tuning har disse hvertfall. Vet ikke om noen i Norge selger disse, utenom Møller, men der er de sikkert jævli dyre. http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/frame_bottom.php?default_kat=180&default_page=3# Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 jada va innom den siden du ga meg men fant ikke di kanalsidene eg er på jakt etter :(. har skrudd litt i dag igjenn sliter med oljetrykke også oljelyse blinker og alarmen går når du presser den over 2000 omd. men fikk i kvell tatt ner bunnpannen og tatt ut oljepumpen så får vi se i mårrå hva den bringer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 jada va innom den siden du ga meg men fant ikke di kanalsidene eg er på jakt etter :( Er det ikke de som er på bilde nr 15? Det står at det er de originale skjørtene. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Joda vist kan det minnes om dei orginale listene :) men 349 usd er jo mer enn hva møller skall ha for sine :(. Var foresten innom Biltema og Meca i dag. Biltema er jo en skamm. har verken det ene eller det andre så endte opp med å kjøpe det meste hos Meca. Bremseskiver forann med klosser. Olje og oljefilter. Foringer bakaksling. Fikk teåme bestilt nye kanaler hos Veng hentes i mårra så da blir det welding til helgen :) Men oljepumpen blir ikke lett å få tak på møller skulle ha 3000 kr for ny. noen som ruger på en ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg