hareid Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 (endret) Da var det på tide og lage en tråd om bilen! Det er da en Toyota 2.4td lj70. Bilen er veldig rusten og trenger endel fiks. Planen for bilen er: -Ta all rusten -Stille turbo trykket (muligens annen intercooler). Står 740tic ic på nå. -Bytte seter -Lakk (sort eller oransje:P) -Modde til ny kufanger -Større dekk -Nye dempere og heve den Kom med innlegg og komentarer! trenger tips.. Beklager for dårlige bilder,var ganske mørkt i garasjen..Skal ta noen flere senere idag:) Endret Juli 26, 2009 av hareid Siter Volvo 740gl 1985mod Vw passat 1993mod Toyota Landcruiser 1986mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scho2o Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Hei har du peiling på hva slags bilmerke eller hvordan det er og sette i andre seter i en lj70 hva som passer på ramma som sitter fra før og om det er vanskelig og sette på ett annet sete ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianwf Skrevet Desember 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2011 Hòla hombres. Sitter med nøyaktig samme Toyota som du har, en LJ70, men fra 1985. Mitt spørsmål er, hvilke typer "andre" motorer + girkasser kan man putte i denne typen bil?? Satt og så på videoer på youtube.com i går og der så jeg en utrolig flott LJ70 (rundt 85-88mod), men motorlyden var fra en annen verden. Det sto minst en 8-sylindret motor i den med turbomating. Utrolig kult å se og HØRE!! Så da spør jeg, vet dere hva vi kan putte ned i motorrommet på disse bilene?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg