nissan-skyline Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 hei..har FÅTT en 2,3 l ford granada ,,jeg fant en styling side som kunne lage styling til den!! Lurer på om noen her kan hjelpe meg me og forkalre hvordan jeg setter på styling når de skrus.blir stylingen skudd rett på bilen eller? ber om litt info her gutter!! . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by nissan-skyline hei..har FÅTT en 2,3 l ford granada ,,jeg fant en styling side som kunne lage styling til den!! Lurer på om noen her kan hjelpe meg me og forkalre hvordan jeg setter på styling når de skrus.blir stylingen skudd rett på bilen eller? ber om litt info her gutter!! . Varierer jo fra modell til modell og styling type. Jeg har GTS styling på min e30, der tar man av originalfangere og "legger" gts fangerene oppå de festene og popper fast i hjulbuene. Nå skal jeg ta det av og renovere litt og da tenkte jeg å skru det i stedet for å poppe, litt greiere om man skal ta det av igjen for å fikse litt på det f.eks.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats116 Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by nissan-skyline hei..har FÅTT en 2,3 l ford granada ,,jeg fant en styling side som kunne lage styling til den!! Lurer på om noen her kan hjelpe meg me og forkalre hvordan jeg setter på styling når de skrus.blir stylingen skudd rett på bilen eller? ber om litt info her gutter!! . hvilken styling side er dette!? Siter Drømmer om å bli rik, morgenstund har gull i munn, det er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 hei..det hetter stemastyling.no elle .net elle noe... de har web side ja.. finner du d ikke på stemastyling.no så søk etter d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg