ManiaCoupe Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Har ikke skjedd noe de siste to ukene da jeg har hatt ferie. Må samle litt mere deler før jeg kutter i den. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 var kul (miss)bruksbil :D Er den 100% lovlig? :) Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 var kul (miss)bruksbil :D Er den 100% lovlig? :) Tja, svina syns vel den gule folien på lampene bør fjernes men... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Ja men ombygging til RWD tenkte jeg på :P Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Her skal jeg følge med, gleder meg til det begynner å skje mer her:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Fikk sjekket og målt endel i helga. Dette blir for høyt, har ca 1cm bakkeklaring når den butter i panseret. Tror det blir denne motoren istedet: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Synd det da.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Synd det da.. Jo forsåvidt, men nå sparer jeg mye vekt da denne motoren er hel alu :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Selv om alt fokus er på å få tweizeren til Andreas klar før helga har jeg fått litt tid til Geilen også. Henta meg en kasse til på mandag hos en kar som også bygger Polo med bakhjulstrekk : eek : Det blir skikkelig custom clutch-hus da Volvo'n har starteren motsatt vei ift VAG og jeg skal prøve å krympe den litt i tillegg. Ellers ser det ut som topp er i hus også. Noen pics: Her er handlelista til motoren: Det vi gjorde med den 16v vi bygde var følgende: Gjenget opp til M11 for topp boltene Brukte ARP undercut studs til 16v Brukte toppakning fra AKL motor Custom JE stempler ca 12,2:1 i comp Custom H-profil råder ACL rådelager Standard bærelager/trustlager Balanserte veivparti/clutch Justerbart kamdrev fra 06A motor Justerbart kjededrev Custom kammer Mek løftere Lash caps Titan retainers Stivere fjærer 0,5mm oversize ventiler ut/inn Planet toppen helt ned til ventilsetet Mangan bronse styringer Custom tannreim Custom strammehjul Ombygd alu bunnpanne med skvalpeplater Electromotive gammel tening fra sent 80 tallet med original crank trigger TWM innsug med 2 doble 45 gassere 4-2-1 grenrør,med ganske små rør Sikkert noe mere som jeg har glemt. Så da er det bare å få tak i en KR/PL topp før galskapen starter. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Spennende prosjekt :) Kommer til å følge med her... Hva slags bunndel er det der? Ser ut som det må litt mods til på kassa for å få den til å passe ja :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Spennende prosjekt :) Kommer til å følge med her...Hva slags bunndel er det der? Ser ut som det må litt mods til på kassa for å få den til å passe ja :) AKS er motorkoden. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 blir bra ditte me tida:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg