Slim! Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Betaler du tilbake jobben? Så sant du ikke har skrevet for mange timer el. så er det arbeidsgiver sin skyld at du har fått for mye og da kan de ikke kreve tilbake pengene. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Slim! Betaler du tilbake jobben? Så sant du ikke har skrevet for mange timer el. så er det arbeidsgiver sin skyld at du har fått for mye og da kan de ikke kreve tilbake pengene. Skrev ikke noen timeliste. Var sånn fast 8-16 dritt. Men de betalte meg en lønning for mye. Noe som jeg ikke tenkte over og de oppdaget senere. Men det er uansett betalt tilbake for lenge siden og de er neppe intressert i å gi meg penger hvis jeg går og syter og klager nå... 14000 sure kroner men, det ordner seg... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg