Larsen's Motorsport Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 (endret) Hei Kjøpte Simons efektanlegg til Opel en min i går og satt det på, så før å få litt meir lyd så kjøpte eg eit "KN filter" fra biltema fordi lomme boka var litt tom etter kjøp av efektanlegget. Så har eg lest på forumet her før at det pleier og kome sån rar "klakke" lyd fra luftfiltert OG DET VART DET OG, det høyre heilt jæ......ut. Men så lurer eg på om det er nokken som veit om eit filter som gjer at det ikkje blir sån "klakke" lyd, fordi biltema filtert er vell ikkje beste kvaliteten.:) Endret Juli 25, 2009 av Larsen's Motorsport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 hæ? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 sikker på at det ikke er en lyd fra noe rundt viftereima eller noe da? klakkelyd i luftfilter har jeg aldri hørt noe om. Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 hadde vectra b 2,0 16 med k&n filter hørtes ut som en snekke på tomgang . er ganske valingt på opel dette Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Napp ut stikket på tomgangsventilen kanskje??? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielSL Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 (endret) Hei , jeg har en Vectra A med C20NE motor på den. Nylig satt inn lavmotstands luftfilter fra Biltema (den som er stor en ). Og det som jeg kan si om forskjellen på lyden er NULL, INGENTING !!! Og hvis du har VELDIG mye lyst , så kan du kanskje finne noe forskjell i lyden på høye PRM. Så sjekk alle kabler og rør , at luftmengdemåler er koblet til. Endret Juli 24, 2009 av DanielSL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 En kompis sin Omega med Greenfilter høyres også ut som ei snekke på lavt turtall... Min Omega surkla meir.. Eg har biltemafilter Er nok heilt normalt:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Eg skal legge ut film i mårra om korleis lyden er:)Hører ut som ei snekke JA:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 er normalt Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Ok:P Men var ikkje nokke fin lyd, så de filtert vart tatt av med ein gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Her er film, Men var ikkje så veldig bra lyd:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 hahaah!! hørtes ut som en ZETOR;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Hørtes jaggu grusomt ut, men snodig om det er filteret som skal lage den lyden? Min bil med tilhørende K&N-filter og Simons-eksos høres faktisk ganske grom ut, og tomgangen er nærmere rallybil enn snekke :P Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Hehe:) Men fy f*** får ein fin lyd det vart på 3,5 tusen og oppøver med K&N filteret:) Og lyden frå filteret vart minimal når bilen var varm:D Så no står filteret på:) Gleder meg som ein unge til lappen no:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg