sniper^ Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Har en 87 Toyota Corolla 1.3 hvor registerreima har røket. Vet ikke om motoren har overlevd men har kjøpt ny reim og løpehjul for å finne ut av det. er det noen som har noen tegninger på hvordan kam/veiv-hjul skal stå når man skal sette på ny reim? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Lurt å kjøpe haynes-manual hvis man vil være sikker på slike ting. Jeg har kasta min, så jeg husker ikke hvordan dette var. Det er noen merker der ihvertfall, og de skal stå på linje. Men sjekk nøyere opp i dette. 1,6 tåler regreimbrudd, så da vil jeg tro 1,3 gjør det og. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg