Turbobenni Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 (endret) Selger nå go'bilen ettersom jeg ikke har tid til å fikse den. Den var avskilta i september i fjord. Har holdt litt på med den i vinter, men mye har det ikke blitt. Feil jeg vet om: - starter ikke (kun feil med batteri/ledninger, starter med hjep fra andre biler) -bærearmene har dårige foringer som må byttes før godkjenning -gåen termostat -innbrudd for 3 år siden, mangler låsesylinder på førerside foran -panserwire er borte -knekte fester til høyrelykt foran, men lykta sitter fremdeles som den skal. bilen er utstyrt med skinnseter, diffsperre og eleksriske ruter foran og bak + takl. Det følger kun med 1 sett felger. Dette er en bil som fort kan havne godt opp i pris hvis det finnes nevenyttige med litt tid. Bilen går veldig bra, og i fjord målte jeg den nedi 0,65L pr. mil. Karosseriet er galvanisert, så skal mye til før det ruster, og under fant jeg ikke mye, kun noen skruer. Ta kontakt på mob. 994 64 044, pris kan diskuteres. Endret Juli 21, 2009 av Turbobenni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Bilen er solgt !!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg