Raggetuss Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Noen som har servopumpe til G2 liggende eller vet hvor man kan få tak i uten og bli ruinert? :tannløs: Skjønner at dette ikke er så vanlig på G2, eller tar jeg feil? Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hvor man kan få taki uten å bli ruinert, høggern vel, og pumpa er vel lik på flere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hvor man kan få taki uten å bli ruinert, høggern vel, og pumpa er vel lik på flere. Ja godt mulig dem har der. Bare lurte på om det var noen her som har vært borti s.pumpe til G2 også og som kanskje hadde liggende da serru. Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 jeg har vært borti det, og det finnes på noen få. det måtte ekstra-bestilles. men tar jeg ikke helt feil (kan være jeg gjør det) så passer pumpa fra passat. skal ikke si det 100% at den gjør det, men lurer på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Tusen takk. Da skal jeg rive opp panseret på passaten til stefaren min og glane nedi der :tannløs: Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davids87 Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ripper opp i gammel tråd her. Men fikk du svaret på det du lurte på ang. pumpa? Jeg kjenner at pumpa på golfen min begynner å gå dårlig nå så regner med at den må byttes om ikke lenge. Har ikke sjekka det opp, men jeg tror ikke det er sykt vanlig med servopumpe til G2, men uansett; er det noen som har en liggende? Siter 1991 VW Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ripper opp i gammel tråd her. Men fikk du svaret på det du lurte på ang. pumpa? Jeg kjenner at pumpa på golfen min begynner å gå dårlig nå så regner med at den må byttes om ikke lenge. Har ikke sjekka det opp, men jeg tror ikke det er sykt vanlig med servopumpe til G2, men uansett; er det noen som har en liggende? eg har ein servopumpe ligganes som stod på ein 1,8l 8v. fungerte når eg tok den av for 2 år sida. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davids87 Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 OK, hvor mye skal du eventuelt ha for den? Ser du bor i vest. Hadde vært fint om du kunne tatt et bilde av den, så jeg ikke kjøper no som ikke passer? Siter 1991 VW Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 , men jeg tror ikke det er sykt vanlig med servopumpe til G2, men uansett; er det noen som har en liggende? oh yes. det er det :) er veldig vanlig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Kjøpte liksågodt ny jeg. Mener det var på meca, fikk vel igjen 500 i pant for den gammle jeg hadde å mener jeg :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davids87 Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Ok. Grunnen til at jeg trodde det ikke var så vanlig var bare siden det står i Haynes boka mi at det er utstyr for senere modeller :P Men der tok jeg feil. Får kjøpt ny for 1500 kr uten pant så det burde vel gå greit! Siter 1991 VW Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 VW har tydeligvis trøbbel med servopumpene sine, vært borti flere som har ulyd y lagre og lekker, er det det som skjer med deres også? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davids87 Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Sannsynligvis er det ikke no galt med pumpa mi, men jeg skulle bytte dynamo-reim for litt tid siden og banka en del i pumpa for å få løs reima. Etter en ukes tid begynte servoen å gå dårlig når jeg svingte og sto stille, men dette skyldes nok at servoolja er litt under minimum (skal fylle på i dag). Ville egentlig bare være føre var å sjekke ut hvor det er mulighet for å få tak i ny (hvis den jeg har nå ryker). Min er jo snart 19 år gammel :P Siter 1991 VW Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Jeg hadde jo pumpe til deg jeg raggetuss ;) Men jeg vurderer å bruke den selv :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Jeg hadde jo pumpe til deg jeg raggetuss ;)Men jeg vurderer å bruke den selv :) Retteråsen Har fått tak i, så det er ikke noe stress Retteråsen;) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg