Gå til innhold

sharif's nettbutikk...

Ranger emnet


spk

Anbefalte innlegg

Har bare positive kommentarer å komme med om Sharif! Hvis du kjøper de kjente merkevarene så er dekkene akkurat like bra som hos DEKKpartner o.l. Bedre pris er det også! Har kjøpt Nankang dekk der til 500,- (205/40-17) og disse funker bra til den prisen!

 

Få andre steder du får 18" til 600,- også;) 2400,- for 4x18" er latterlig billig!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare positive kommentarer å komme med om Sharif! Hvis du kjøper de kjente merkevarene så er dekkene akkurat like bra som hos DEKKpartner o.l. Bedre pris er det også! Har kjøpt Nankang dekk der til 500,- (205/40-17) og disse funker bra til den prisen!

 

Få andre steder du får 18" til 600,- også;) 2400,- for 4x18" er latterlig billig!

 

har noe med gummi kvaliten å gjøre.. om 55 foretninger selger Toyo proxes R1 dekk til 1900kr stk, og sharif til 600, så burde det ringe bjeller?

 

Når det kommer til felgene derimot er dette dårligste kvaliteten av felger du kan finne på jordas overflate!

 

Det er billige japse felger som dårlig lakkerte og må i tilleg brukes Japstyle Umbrako bolter som knekker bare ved etterstramming!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omfg.. den videon der var bare helt jævlig..

 

Hva får han egentlig til å gjøre dette?

PROBLEMET når du kommer i sjappa til sjarif, er at det aldri er profesjonell hjelp å få! det er tafatte kundebehandlere som er mer optatt av å svime med øya og late som at de hører på det du sier og deretter gi deg et dårlig svar du egentlig forventa av dem.

 

Ringer du dem vil du aldri komme igjennom!

 

Halvparten av folka som jobber der. kan heller ikke norsk. prøver du å forklare dem 5 ganger hva de skal gjøre, kommer dem garrantert til å gjøre det tvert motsatte HVER gang!

 

Jeg har ALDRI! handlet hos sharif! og aldri skal jeg! har vært innom der 2 ganger for å montere dekk på felg i en helgedag da andre butikker var stengt, og resulterer med å få felga mine ripa opp, og vente flere timer på noe jeg likegjerne kunne tatt på mandagen derpå

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er også mer opptatt av utseende på de som jobber som kundebehandlere nettsalg en hva de kan om tingene de selger.

Er ett skikkelig møkkastelle hele butikken, han gjør alt for å komme i media uansett om han driter seg ut eller ikke.

Og media går på hver gang, tar imot all gratis reklame han kan få.

Og det pr jippo med broren som skal starte for seg selv hver gang dekksesongen starter- skjønner ikke att media går på det hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ingen kan ta fra Sharif er at han har gjort det bra. Han selger dekk som få andre, og om det er fordi nordmenn er så inni helvete grådige at de kjøper bare drit bare fordi det er billig, eller fordi han faktisk har bra varer til bra priser aner jeg ikke. Ikke har jeg tenkt å finne ut av det heller, da jeg ble møtt av det mest overlegne mennesket som har satt sine føtter på moderjord den ene gangen jeg har vært der.

 

Og dere grinebitere som er så forbanna på Sharif. Bare innse det: Det finnes utlendinger som gjør det bra på ærligvis i dette landet. Javel, han solgte deg dekk og felger som ikke var så bra. Hva med å legge litt mer penger i det og ikke tro at du får 19" dekk og felger i verdens beste kvalitet når du legger 10K på bordet! Om det er Sharif som er idioten som selger dårlige varer, eller om det er du som er idioten som kjøpte kan diskuteres...

Det er som det ble nevnt her: Hva forventer du å få når du betaler knappenåler og binders for dekk og felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noe med gummi kvaliten å gjøre.. om 55 foretninger selger Toyo proxes R1 dekk til 1900kr stk, og sharif til 600, så burde det ringe bjeller?

 

Når det kommer til felgene derimot er dette dårligste kvaliteten av felger du kan finne på jordas overflate!

 

Det er billige japse felger som dårlig lakkerte og må i tilleg brukes Japstyle Umbrako bolter som knekker bare ved etterstramming!

 

Gummikvaliteten er vel den samme i Toyo dekkene selv om prisen er ulik? Det er samme merke og dekktype som selges! Samme produktnr! Vil da heller si at de 55 andre forretningene tar overpris!

 

Har ikke sagt at kvaliteten på felgene er god, bare at det er billig! Man får hva man kjøper. Man kjøper selvfølgelig ikke 18" til 600,- stk om man ønsker at de skal holde. Selv om man ikke synes noe om disse felgene (ville aldri kjøpt dette selv), så er det bra at noen lager så billige felger! Dette gjør at man vil få billigere kvalitetsfelger pga markedet søker lavere pris!

 

Mye kan sies om Sharif (ja han har en kvalm video og kvalmer seg med koenigsegg på nettsiden), men han selger bra og er iallefall med på å presse prisene ned!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den nye http://www.dekkdepot.no.. Prisene er ganske like eller billigere enn dekkonline på det jeg gadd å sammenlikne.. Sendte de em mail idag for å finne ut hva slags felger de fører og til hvilken pris..

 

Prisen på dekk er det hvertfall ikkenoe å si på.. Såvidt jeg fikk med meg er så fører de de fleste kjente merker..

 

Men vet ikke noe mer enda.. skal prøve de.. alltid artig med nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva alle sutrer om egentlig, alltid fått den service jeg har trengt, helt OK ventetid, og billige priser. Heller ikke noen problemer med dekka. Og jeg har tilogmed fått hjelp på tlf :) Hjelper å ikke ringe midt i lunsjpausen.

 

Men å snakke med fyren sjøl... DET kan jeg innrømme er både slitsomt, vanskelig og masete :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker på de tilfellene der fattern hans f.eks satt på tlf, som ikke kan norsk. ikke skjønner halvparten av det du sier og mens du snakker med han sier han YA YA YA og snakker med andre i bakgrunnen!

 

Mye hjelp å få da

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår