Golfmann Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Enkelt spørsmål egentlig Har ikke så stor peiling på skifting av deler på biler så lurer på hvordan jeg skal bytte bensinfilteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Kast bilen opp på en bukk. Fjern klipsene som er festet på bensinslagen, løsne det gamle filteret og putt på det nye. Plug & play :) Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 http://www.stilen.net/index.php?page=bensinfilterbytte Fin guide, men på golfen min (med 1,6i 101hk) sitter bensinfilteret rett foran tanken, under bilen. Vet ikke hva slags motor trådstarter har, så tenkte det var greit å nevne det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfmann Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Fin guide, men på golfen min (med 1,6i 101hk) sitter bensinfilteret rett foran tanken, under bilen. Vet ikke hva slags motor trådstarter har, så tenkte det var greit å nevne det. Har 1.8 Gl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg