ToRReS Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Noen som vet om folie/wrap kan erstatte det å lakkere bilen? Har en bil jeg vil lakkere, og den har noen småskader i lakken (steinsprut, små bulker her og der osv.) også lurer jeg på om det kan være en god idee å heller pusse bilen selv også legge over folie/wrap, istede for å lakkere bilen. Noen som har noe erfaring med dette? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Ville i det minste lagt lakk over sparkelen. Folien er nok ikke diffusjonstett, så med tiden vil sparkelen sannsynligvis suge vann. Om det kan "erstatte lakk" blir en litt snodig spørsmålsstilling. Men ja, du kan fint foliere bilen istedetfor å lakke den om. Varigheten på slikt er vel 5-10 år avhengig av foliekvaliteten, men enkelte farger blir nok fortere matte enn andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Folien blir også fortere ripete og matt av vasking o.l enn billakken gjør. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Takk for svarene :) Hjalp meg en hel del! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg