snoop Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Er det noen som har erfaring med legacy 2007 mod. vurderer å bytte neste år. og da vurderer jeg en 2007 mod legacy med automat. hvorfor kom de med 165hk motoren bare noen få år før de justerte hk ned igjen. Og hvordan er drivstofforbruket på disse bilene?. ellers noe jeg bør tenke på med disse bilene. vil ha meg en 4x4 da jeg har hytte på fjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Dyre deler, noe er litt tungskrudd(som plugger f. eks) ellers en kejmpebil.tror ikke det er noe annet enn avgifter/avgasskrav som har skylden for en evt. effektreduksjon. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoop Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 deleprisene kommer vel ann på hva man skal ha. men hvordan er bensin forbruket på denne motorversjonen med 165hk da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 På blanda kjøring ligger forbruket mitt på ca 0,95, men skal sies at jeg ikke er noe snill med gassen. :) Du får deg iallfall en kjempebil spør du meg. Veldig fornøyd med min. Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg