MsRacing Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Hei :) Har en mazda eg har litt løst å gør nåkka med. så æ lure på om noen veit kor eg får tak i div ting tell biln? Senkesett? Styling? Ska åsså hiv på en turbo me tia. ska selvfølgeli overhal heile motorn. Nån som veit kor eg eventuelt får kjøpt turbokitt? Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceWings Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 (endret) t28 turbo passer f.eks?? Turbokitt får du kjøpt de fleste steder men du må regne med å sveise endel selv.:) Senkesett: søk på mazda mx6 eller ford probe:) Styling: Samme søket her også:) Pakfeifer har styling men nå er det ganske mange som har det:) Du ser blant annet frontfangeren på mitt profilbilde:;) Vet om en kar som har turbokitt liggende, kan alltids høre om en pris for deg? Endret Januar 28, 2010 av IceWings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg