Gå til innhold

Fikk tilbud på bilstereopakke. Trenger å vite om pakken er god!

Ranger emnet


StringZ

Anbefalte innlegg

Jeg var innom Bilradiospesialisten i dag og fikk tilbud om en pakke som inneholder følgende:

 

Alpine subpakke 12" SBE12KIT (2795,-)

Alpine Coax høyttalere for bakdørene 6,5" SPG17C2 (995,-)

Alpine Type-G 10cm coax frontsett SPG10C2 (895,-)

Alpine CD-Spiller CDE102RI (2495,-)

Kabler - 12meter (15,- pr meter)

 

Totalpris på 6795,- med 610,- rabatt!

 

Jeg har da en Golf III 93-mod med originalhull for høyttalere i bakdørene og 2 på siden på dashbordet.

 

Er dette et bra anlegg til min bil og er det noen som har erfaring med varene jeg har blitt tilbudt?

 

Takker for svar :)

VW Golf-Cl III 93-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Bilradiospesialisten i dag og fikk tilbud om en pakke som inneholder følgende:

 

Alpine subpakke 12" SBE12KIT (2795,-)

Alpine Coax høyttalere for bakdørene 6,5" SPG17C2 (995,-)

Alpine Type-G 10cm coax frontsett SPG10C2 (895,-)

Alpine CD-Spiller CDE102RI (2495,-)

Kabler - 12meter (15,- pr meter)

 

Totalpris på 6795,- med 610,- rabatt!

 

Jeg har da en Golf III 93-mod med originalhull for høyttalere i bakdørene og 2 på siden på dashbordet.

 

Er dette et bra anlegg til min bil og er det noen som har erfaring med varene jeg har blitt tilbudt?

 

Takker for svar :)

 

 

 

ikke forsterker???

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen forsterker?

 

Husker nå ikke helt hvilken forsterker det var. Ekspeditøren i butikken sa at det skulle være en forsterker god nok til å ta seg av den subben som følger med.

Jeg går ut ifra det er en Alpine forsterker da det var en Alpinepakke. Subben klarer 800w hvis dette er interessant å vite.

VW Golf-Cl III 93-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker nå ikke helt hvilken forsterker det var. Ekspeditøren i butikken sa at det skulle være en forsterker god nok til å ta seg av den subben som følger med.

Jeg går ut ifra det er en Alpine forsterker da det var en Alpinepakke. Subben klarer 800w hvis dette er interessant å vite.

 

 

 

må nå nesten gå ut fra at forsterkeren greier å ta seg av suben ja når det selges i pakke.. 800 juksewatt det sikkert.. rms..? å er det mono eller vanlig 4-kanals forsterker du ha fått tilbud på...? greit å vite hva den heter..;)

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nå nesten gå ut fra at forsterkeren greier å ta seg av suben ja når det selges i pakke.. 800 juksewatt det sikkert.. rms..? å er det mono eller vanlig 4-kanals forsterker du ha fått tilbud på...? greit å vite hva den heter..;)

 

Her er alt info om subpakken:

 

Subwoofer

 

* 12” (30cm) Type-E Bass Reflex

* 800W Peak Power Handling

* Included Protection Bars

* Dimensions: 383mm(W) x 390mm(H) x 304mm / 411mm(D)

 

Amplifier

 

* V-POWER DIGITAL MONO

* 700 Watts Max. Power

* Adjustable Low Pass Filter, 50-200Hz @24dB/oct.

* Bass EQ

* RCA & Speaker Inputs

* Dimensions: 233mm(W) x 60mm(H) x 242mm(D)

 

Wiring Kit

 

* 5m RCA Cable with Remote Line

* 6m Battery Cable, incl. Fuse Holder and Fuse

* 1m Ground Cable

* 2m Speaker Cable

 

(source: http://www.online-caraudio.co.uk/shop/subwoofers/alpine/type-e-subwoofers/alpine-sbe-12kit-545971.html)

 

Bilde er å se ved å trykke på linken.

VW Golf-Cl III 93-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt info om subpakken:

 

Subwoofer

 

* 12” (30cm) Type-E Bass Reflex

* 800W Peak Power Handling

* Included Protection Bars

* Dimensions: 383mm(W) x 390mm(H) x 304mm / 411mm(D)

 

Amplifier

 

* V-POWER DIGITAL MONO

* 700 Watts Max. Power

* Adjustable Low Pass Filter, 50-200Hz @24dB/oct.

* Bass EQ

* RCA & Speaker Inputs

* Dimensions: 233mm(W) x 60mm(H) x 242mm(D)

 

Wiring Kit

 

* 5m RCA Cable with Remote Line

* 6m Battery Cable, incl. Fuse Holder and Fuse

* 1m Ground Cable

* 2m Speaker Cable

 

(source: http://www.online-caraudio.co.uk/shop/subwoofers/alpine/type-e-subwoofers/alpine-sbe-12kit-545971.html)

 

Bilde er å se ved å trykke på linken.

 

 

nå er ikke jeg sånn superfan av ferdigbygde kasser jeg da,å er heller ikke "ekspert" på alpine.dette er helt opp til deg om hvor kresen du er det egentlig....;) pakken er grei den hvis du er ute etter å ha litt mer lyd i bilen. vil påstå du fikk en bra pris på pakken da...

tror ikke du sløser penger akkurat fordi du kommer ikke så langt med 6000 vis du skal kjøpe å alt separat å bygge selv. hvis du vil unngå det er dette en grei pakkeløsning...

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår