Sufian Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hei, jeg selger mine orginal M3 speil til en coupe (2dørs). Jeg vil gjerne bli kvitt disse så fort som mulig på grunn av penge mangel. Årsaken til at disse blir solgt er at jeg kjøpte nye med blinkers. :tannløs: Kom med BUD alle sammen så skal jeg vurdere dem. Bud runden slutter i morgen klokken 6 ! Så det høyeste budet får speilene. Jeg noterer budene underveis. :idea: Disse speilene har ikke en eneste ripe på seg. Så de er helt fine i lakken, og speilet er det heller ikke en eneste ripe på. Siter - Hvor lang tid brukte sønnen din på sertifikatet? - Åh, en, to, tre... - Måneder? - Nei, biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sufian Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Bud på 1400 Siter - Hvor lang tid brukte sønnen din på sertifikatet? - Åh, en, to, tre... - Måneder? - Nei, biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg