Monthy Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hei, som overskriften sier lurer jeg på om det er lovlig å sote baklykter ig sideblinkers med lyktespray. hvis det er lovlig hvor mye har man lov å sote de? takker for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ikke lovlig nei.. Skal være gule blinklys og røde lys ellers bak.. Men er mange som kjører rundt med svartsota lykter fordet og ikke blir stoppa.. Så lenge det ikke er kullsvart, går det nok greit.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 tenkte bare at jeg skulle sote de litt og ikke få de helt svart. litt mørkegrå sånn ca. over til noe annet. noen som vet om noen sider der de selger styling til den gamle suzuki swift? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ikke lovlig nei.. Skal være gule blinklys og røde lys ellers bak.. Men er mange som kjører rundt med svartsota lykter fordet og ikke blir stoppa.. Så lenge det ikke er kullsvart, går det nok greit.. :) Har då mørke rygge og blinklys originalt eg:) Det er det mange biler som har... Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Har då mørke rygge og blinklys originalt eg:) Det er det mange biler som har... men man har ikke lov til å sote selv. men å kjøpe sotede e merkede lys går jo, men om han skal ha til suzuki swift så tviler jeg på at det finnes Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 tror heller ikke at det finnes så mye til de gammle bilane der alså. men jeg bor veldig landlig for å si det sånn. så purken er ikke her hvis du ikke ringe til de :P Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg