tmeland Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Hei! Bilen det gjelder er en Audi A4 B6 2003mod Har et oginalt Consert anlegg i bilen min som nå er på vei ut til fordel for et nytt. Har fått koblet meg opp med ny forsterker og sub. Byttet også Cd-spilleren og da har jeg kun lyd i framdørene mine. Etter som jeg skjønner så går lyden i bakdørene på den orginale forsterkeren i bagasjerommet. Men er litt usikker på hvordan jeg skal få koblet meg inn på den til den nye forsterkeren. Altså koble høytalarene i bakdørene til den nye forsterkeren min. Prøvde idag og søke og måle meg fram til hvilke kontakter jeg skal bruke men var ikke så enkelt det. Er det ikke mulig og koble seg inn på denne måten? Må jeg strekke kabler helt foran fra bak spilleren og bak eller hvordan fungerer det? Helt sikkert noen som har gjort dette før meg og kan svare meg på dette? Er det faktisk så enkelt at det ordner seg om jeg kjøper meg en sånn her? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736 Mvh Tor Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Linken din funker ikke? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg