VolvoGeneral Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Hei, har en Omega b med 2,5 v6 å automat. Har problem me tenning, går bare på 5 sylindere på tomgang (etter den har blitt varm) å når jeg kjører så kutter flere ut, kan ligge i 80 km/t å hele bilen rister, veit ikke hvor mange sylindere som ikke er med, men er opp å ned, har fått beskjedd om å teste alle følere med multimeter. har også bytta veivaksel sensoren får en stund siden, å den var frisk etter det. men noen som har vært borti detta før? å har forslag til hva jeg skal begynne med? mvh lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hei, har en Omega b med 2,5 v6 å automat. Har problem me tenning, går bare på 5 sylindere på tomgang (etter den har blitt varm) å når jeg kjører så kutter flere ut, kan ligge i 80 km/t å hele bilen rister, veit ikke hvor mange sylindere som ikke er med, men er opp å ned, har fått beskjedd om å teste alle følere med multimeter. har også bytta veivaksel sensoren får en stund siden, å den var frisk etter det. men noen som har vært borti detta før? å har forslag til hva jeg skal begynne med? mvh lars Bytt tennplugger og pluggledninger. Funket på min, og jeg hadde samme symptomer. Kostet 1500 med allt:) Har du gjort dette er det coilen som er gåen. Håper dette hjelper. Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 tennings modul. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Tennings modul? hvor sitter den? takk får svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg