raviascona Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Har fått tak i en billig og ny cerwin wega cls 15 aktiv sub. Noen som har hatt dette i bil, eller laget en kasse til den? skal lage en selv, så hvis noen har erfaring med mål på kasse osv. hadde det vært topp mvh kristoffer.. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/208213-asconbravi-s-ascona-b-2-0-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 eg hadde min clsc15s i bagasjerommet i min ford mondeo 2002mod sedan... de dunket faktisk veldi bra... mye bedre en to cerwin vega vega12.. var bra trykk..bare til å teste=).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 ca halvparten av orginalkassa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg