Kimmern87 Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 (endret) Hei har akkurat havnet i den hyggelige situasjonen der hvor min turbo er gåen... jeg trenger derfor en ny... så det jeg lurte på da er om det er noen som vet hvordan jeg burde gå fram... dvs.. om noen vet hvor jeg får tak i en rimeligst mulig, om jeg burde kjøpe større, og om det er mulig for en med 10 tommeltotter å bytte en og hvor lang tid jeg evt vil bruke,.. bilen er foresten en A4 1.9TDI Quattro 1999 mod B5 mvh En uten bil 1 dag før bil-ferie :-/ Endret Juli 11, 2009 av Kimmern87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Jeg sto i samme situasjon som deg for noen uker siden, og jeg leitet desperat i alle retninger og var åpen for mange alternativer. Jeg vurderte blant annet kinaturbo fra ebay, da i form av en k04. Men endte opp med å kjøpe en brukt turbo fra en på vacn-forumet. Hadde jeg vært deg ville jeg sett meg rundt der etter en turbo. Mange som har brukte turboer liggende der. Jeg fikk min for 3000kr. Ser mange som går der for 1000-2000kr også. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Turbo-power ville eg hørt med, slettes ikke dyr på turboer, og holder til i kongsberg, og sender. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Seff hører du med http://www.turbopower.no, de er helt rå på bytteturboer.. Ring og prat med tore eller rune. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Hva tar de for en bytteturbo? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Hva tar de for en bytteturbo? Trur det er en pdf fil på forsiden dems med prisliste. Mulig det står der :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Var bare priser på upgrade-turboer der.. Menmen, han får bare ringe :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Jepp det får han :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmern87 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 må få en kar til å ringe for meg.. drar til tyrkia i morgen.. fikk heldigvis låne en bil slik at jeg kommer meg de 24 milene til bodø lufthavn,., Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 må få en kar til å ringe for meg.. drar til tyrkia i morgen.. fikk heldigvis låne en bil slik at jeg kommer meg de 24 milene til bodø lufthavn,., God tur. Ja gjør det, greit å få sjekket opp priser... Prøv og oppgi mest mulig av listen under, dette gjør det 10x lenger... Bil/maskinmerke: Reg. nr.: Motor: Diesel/bensin: Antall hk: Årsmodel: Event. turbo mrk/model: Event. orig. turbo nr: Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmern87 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 yay fant ut at det ikke var turbo'n som var gåen!!!! legger ut bilder av hva som var ødelagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmern87 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 yay fant ut at det ikke var turbo'n som var gåen!!!! legger ut bilder av hva som var ødelagt... sprukket pakning - Bilforumet Galleriet sprukket pakning - Bilforumet Galleriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg