Gå til innhold

Fineste boraen på forumet

Ranger emnet


tusil

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

er for at alle i trondheim har funnet ut at det er lik så bra å kjøpe bora som 4?ergolf ser jeg.. det kryr av bore her nå,...hehe... ikke styla og slikt men en del orginale å en å annen som det er gjort noe småtteri med...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat kjøpt meg en bora higline : ) mørkeblå. noen tips om hva jeg kan gjøre for og få den fiiin??

 

skal senke den, kjøpe 18" felger og sote ruter. noe mere jeg kan gjøre? : )

 

mhv Ottosen!

 

med de planene så er du kommet langt vertfalll... ellers så kan vel evnt lakkering av lepper gjøres.. om det ikke er gjort å dem er svarte.... bytte til annen frontspoiler.. f.eks styling eller som jeg gjorde: monterte orginal 4motion leppe.. den har ett tøffere utsende... ser ut som stylingleppe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

<a href=th_05032010295.jpg' alt='th_05032010295.

 

 

uhell i dag. en lastebil luring skulle slippe forbi en bil. (trangt kjørefelt) og bare rygget i vei. der sto min samboer og 11år gamle datter. dattera mi som er snar rådig løper ut og river opp døra i traileren og skriver. du kjører over mamma for faen. hehe det er pappa si jenta. hu har nå dorlig sanvitighet for at hu bannet til han. (det kom flere gloser ut av hu enn en gamel bryggesjauer)

golf2 syncro med 1,8 20v turbo.

golf2 vr6 turbo

bora 1,9tdi

vw lt bilbergningsbil

vw transporter tdi arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 3månder siden eg fikk lakket panseret og sveist igjend buen fremme og sideblinklysa. så skal bli spendene og se om eg får dette med i forsikringa. og ikke minst er kw coilovers bereinet og ha XL antall tonn oppå?

 

bilde ble tatt i det han blåser opp belgene for og kjøre av.

boraen var helt nedi bakken. så ikke ut som det var luft i dekka.

golf2 syncro med 1,8 20v turbo.

golf2 vr6 turbo

bora 1,9tdi

vw lt bilbergningsbil

vw transporter tdi arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår