Gå til innhold

Audi A3 97' elektrisk problem

Ranger emnet


miXer

Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi A3 97' hvor bilen har funnet ut at den ikke vil at sentrallåsen, de elektriske vinduene eller at coupelyset skal registrere at dørene åpner seg eller ved at jeg låser opp/igjen dørene fungerer mer. Coupelyset fungerer jeg bruk at lysbryterne. Jeg har sjekket alle sikringer i sikringsboksen på dashbordet og sikringene som sitter på batteriet, ingen brutte sikringer og det er strøm til alle sikringene.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen hos møller idag for diagnose, men de fikk ikke kontakt med den delen av bilen som kontrollerer sentrallås/vinduer og slikt. De fikk slettet service-interval indikatoren min, så noe liv er det i det elektriske.

 

Noen som vet hvilke elektrikse dingsebomser de kobler seg til for å sjekke dette og hvor jeg kan finne denne i bilen så jeg kan se med det blotte øyet om det er noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Har hatt bilen hos møller idag for diagnose, men de fikk ikke kontakt med den delen av bilen som kontrollerer sentrallås/vinduer og slikt. De fikk slettet service-interval indikatoren min, så noe liv er det i det elektriske.

 

Noen som vet hvilke elektrikse dingsebomser de kobler seg til for å sjekke dette og hvor jeg kan finne denne i bilen så jeg kan se med det blotte øyet om det er noe feil?

Hei!

 

Fikk du noen gang svar på disse spørsmålene? Eller var det noen som fant ut av det, rettere sagt..

 

Sliter med det samme, bortsett fra sentrallåsen som foreløpig fungerer som den skal! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med å dra til et ikke merkeverksted som gadd å gjøre mer en Møller. De fant ut at sentrallås-enheten som befinner seg i bagasjerommet på venstre side bak er deksel hadde fått vann i kretskortet og kortsluttet.

 

Byttet denne så var alt i orden. Den kostet 7000 kroner dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår