LeoNico Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Hei! Styreenheten på min Vectra C er defekt, og jeg lurer på hvor mye det koster å skifte? Når jeg fikk den fra verksted sa de bare "myyyyye" Jeg klarer å skaffe en brukt til 1000kr, men regner med det er en del arbeid..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Vel, ligger vel inne i cupe under tepper på passasjersiden på Hondaer iallfall. Bytter den ganske raskt, plugg & play. Hvis nøkkel er programert opp mot styreenhet (startsperre) er det mulig at programmeringsarbeid må gjøres i tillegg. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Hvis den funker på di, så burde det være en relativt lettvin sak, om det er masse programmering er det litt verre, er jo slettes ikke sikkert en styreenhet fra en tilsvarende bil kan brukes lenger heller. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg