Wolfenheart Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 (endret) Har et problem med sentrallåsen som har vart en god stund no (i alle fall 1 år). Når eg låser opp så vil ikke begge dørene låse seg opp lengre, men når eg låser igjen så går begge igjen (viss eg har låst opp den andre). Noen som aner ka problemet kan være? Edit: Burde kanskje logge under "teknisk" muligens... Endret Juli 8, 2009 av Wolfenheart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 er det hyundai coupe du har?? Kan være dårlig kontakt i ledningene til førerdøra, akkurat i knekken mellom døra og stolpen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Har et problem med sentrallåsen som har vart en god stund no (i alle fall 1 år). Når eg låser opp så vil ikke begge dørene låse seg opp lengre, men når eg låser igjen så går begge igjen (viss eg har låst opp den andre). Noen som aner ka problemet kan være? Edit: Burde kanskje logge under "teknisk" muligens... Har akkurat samme problemet som deg.. når jeg tok av dørpanelet så det mest ut som om det var slitasje/slark på de mekaniske armene som gjorde at de ikke flyttet seg nok til å gi signal til andre døra. Så er nødt til å åpne passasjerdøra manuelt med knappen på innsida av førerdøra.. Har nærmest blitt en vane nå men :P BTW, må du holde nøkkelen vendt bakover i låsen og dra i håndtaket for å åpne døren første gangnen når den er låst (usikker på om det skal være slik)? Eller vrir motoren opp låsen hos deg? Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Har akkurat samme problemet som deg.. når jeg tok av dørpanelet så det mest ut som om det var slitasje/slark på de mekaniske armene som gjorde at de ikke flyttet seg nok til å gi signal til andre døra. Så er nødt til å åpne passasjerdøra manuelt med knappen på innsida av førerdøra.. Har nærmest blitt en vane nå men :P BTW, må du holde nøkkelen vendt bakover i låsen og dra i håndtaket for å åpne døren første gangnen når den er låst (usikker på om det skal være slik)? Eller vrir motoren opp låsen hos deg? Jupp en smule sen med å svare, men siden det er min egen post og eg har ikke fått gjort noe med saken enda så tar eg opp igjen denne tråden. Nå fungerer ikke sentrallåsen i det hele tatt lengre heller ikke når eg låser. Det du skriver ovenfor med at eg må dra i håndtaket trenger ikke eg heldigvis, hørtes tungvindt ut. Har dessverre ikke så mye erfaring med bilmekking, så hvor ligger "styringen" til sentrallåsen viss dere skjønner? Må eg skru av begga penelene på dørene? Takker for eventuell hjelp =) MVH Wolfenheart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg