Svirre91 Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Lurer på hva bensin forbruket til Volvo 740/940 ligger på. Har selv en Volvo 760 GLE (v6-ern) som jeg helst vil bli kvit pga bensinforbruket! :/ Da lurer jeg på hvor mye disse bilene bruker, og om 940 turbo bruker noe mer enn den uten. Takker for alle svar! :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddiii Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 tja, min 940 turbo bruker opp imot 1 liter til vanlig og ca 0,75 - 0,8 på langkjøring.. det er med ladetrykk på 0.9 bar(0.5 orig på ft tror jeg?) dog har det mye og si hvor mye du trykker på gassen, merker det noe veldig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 har fått min ned på 0,75 ca på pendlekjøring (80-70 og 60 soner hele veien) mens ved blanda kjøring ligger jeg rundt liter'n+ på min 95 940 LT. Jeg har oppjustert trykk, chips og litt annet, kjører ca 0,8 i ladetrykk. -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svirre91 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Okay... Vil bli kvitt bilen min. Bruker jo f*** meg 1,2l på blanda kjøring, og by kjøring ligger den på ca 1,8l...:hmmmmmmmmm: Skal kanskje ende opp meg Volvo 740 TD :) Litt snillere på drivstoff forbruket...:p Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 1.2 på bykjøring og 0.8-0.9 på langkjøring. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svirre91 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 1.2 på bykjøring og 0.8-0.9 på langkjøring. Takker...:) Var det jeg var ute etter...^^ Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommaTurbo Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 min '93 940 FT sluker akkurat litern(1.04-06) på bykjøring og blandet. testet den på langtur og da lå den på 0,79. Forbruket har mye med tilstanden til motoren og gjøre veit dere. så et skrekk eksempel tidligere her. Siter Volvo '93 945 (FT @1.1 bar) Toyota Hilux '88 Mekaniker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg