DelPiero Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Noen som vet hvordan jeg får ut den orginale CD spilleren i Focus? Er det lett å ta av dørtrekka i framdørene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Noen som vet hvordan jeg får ut den orginale CD spilleren i Focus?Er det lett å ta av dørtrekka i framdørene? Stikk til din nærmeste fordforhandler. Du trenger 2 "nøkkler". Som du kan se på spilleren din så er det 4 små hull, 2 på hver side. Der skal du putte inn nøkklene for så å dra ut hele spilleren. Har gjort dette selv noen ganger. Fikk låne disse nøkklene gratis hos ford :tannløs: Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Får vel stikke bortom Ford da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 spiker funker om du ikke vil ha cdspilleren hah funka fint for meg vaffal ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 dørtrekke er ikke vanskelig og ta av ;) bare og skru ut alle skruene du ser det, og så må du ta ut en knott ved dørhåndtaket og ta ut den skruen som sitter der ;) har samma bil og gjort det flere ganger ;) er så lettvindt så ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg