bevven Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Har en del problemer med dørlåser og sentrallås på min A4 B5 avant 96 mod. Sentrallåsen regner jeg med er enten vakumpumpa som er gåen evt noen slanger som ikke er tett, men selve dørlåsen på utsia har vært gåen på passasjersiden, og trur dere ikke den gikk på førerside også nå. Noen som har erfaringer med dette? HAr den hoppet ut av noen spor e.l.? Er jo meget uhøvlig når man må klyve inn bakluka for å åpne bilen!!:uhhmmwhat?: Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmern87 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 haha nettop færdig med dette jeg :P.. tørr nesten å sette penger på at det er vakumpumpa som er gåen.. er vist en svakehet på disse bilene... forslag til løsning på billigst mulig vis er seff å ringe rundt på diverse bilopphuggere å fikse ny.. møller tar omlag 6000,- for en ny, og det er jo ingen som vil selge en nyre for noe som kan fikses for 1/6 del.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 haha nettop færdig med dette jeg :P.. tørr nesten å sette penger på at det er vakumpumpa som er gåen.. er vist en svakehet på disse bilene... forslag til løsning på billigst mulig vis er seff å ringe rundt på diverse bilopphuggere å fikse ny.. møller tar omlag 6000,- for en ny, og det er jo ingen som vil selge en nyre for noe som kan fikses for 1/6 del.. Ja er det jeg også tenker:) Skal sjekke hos bilhuggerne her i tromsø om de har noe slikt inne på lager. Har du noe erfaringer med selve dørlåsene? Vrir rundt nøkkelen men ingen dør låses opp!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiwind Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 nesten samma problemet selv. Bare at alle dørene låses på passasjersiden når man vrir om nøkkel der, men når jeg vrir om på fører siden , låses bare den :vampire: Siter Audi A4 - 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Har noe samme problemet på min 92mod 80 Avant. Det hender seg den ikke fungerer på førerdøra, men låser jeg passasjerdøra, funker det som vanlig. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Det er en meget irriterende ting hvertfall! Må vel fjerne dekslene på dørene og sjekke hvordan det ser ut der bakom:) Skal legge ut her bilder og tekst når jeg har sjekket problemet, slik at andre kan dra nytte av deet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg