chuphi Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg har lest en del om dette, men skjønner ikke bæret. Hadde vært lettere om noen her som har importert bil fra utlandet, gjerne deler prosedyren med meg. Hovedsaklig er det snakk om svensk bil, leste at man får refundert svensk moms og skal kun betale kun norsk moms. Hva annet er det jeg må betale for at bilen finally er klar på norske veier? Toll må visstnok til, ny bilskilt (hvor mye koster det forresten), er det da noe mer borsett fra bilskilt og tollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Ta deg en titt her: http://www.bilforumet.no/opplysningen/17587-sporre-alt-lurer-pa-angaende-import-bruktbil.html - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Ikke alle svenske biler har avdragbar moms. Den må ha vært eid av et företag eller vært leaset ut. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Ikke alle svenske biler har avdragbar moms. Den må ha vært eid av et företag eller vært leaset ut. Er ikke bare i Sverige det. Dette gjelder også i Tyskland og andre land. - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Er ikke bare i Sverige det. Dette gjelder også i Tyskland og andre land. Hvis du leser første innlegget, så ser du at trådstarter har tenkt å importere fra Sverige. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg