Gå til innhold

Biltreff i holmestrand den 9 august (søndag)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

-Motorshow 9 august-

 

 

Premieutdeling

burnout (her kan du burne lovlig og få pokal)

carwash

mere mere

 

noen av pokalene som skal deles ut:

peneste jentebil

råeste burnout

mest gjennomført bil

Råeste felger

Råeste lakk

mere mere

 

håper det er mange som vil stille ut og komme

 

50kr for og stille ut

 

starter kl 12- kl 18

 

hvis det er noen som lurer på noe eller vil stille ut,

send en mail:

daniel@ghostextreme.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Riktig adresse er Barstadvn. 4 i Holmestrand.

 

Kjørebeskrivelse.

 

Fra E18 ta avkjøringen mot Holmestrand og følg RV315, rett frem i første rundkjøring så til venstre i neste kryss.

Følge denne veien (RV315 Hvittingfossveien) oppover i ca 3km.

Ta til venstre inn på Gudumveien og følg denne i ca 1km.

Ta så til venstre inn på Mikkel revs vei følg denne i 150m.

Ta så til venstrte inn på Barstadvn, og du vil finne plassen på høyre side ca 150m fremme på høyre side.

 

attachment.php?attachmentid=45604&d=1248517075

Endret av OpelFanatikeren

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Vis det blir fint vær så kommer jeg med min roadster får å se ' lovlig børning ' :) Selv om jeg har vanskelig får å tro at purken bare kommer til å stå å se på at noen lager masse støy og røyk. MEN vis det er tillfelle så er dere hellige, her i oslo er det ikke lov å gjøre slikt.

 

Kompisen min var der på treffet og purken kom de, men sa ingen ting og kjørte videre. Forstod det sånn at de hadde blitt varslet på forhånd, og dermed blir det fort lovlig ;)

Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min var der på treffet og purken kom de, men sa ingen ting og kjørte videre. Forstod det sånn at de hadde blitt varslet på forhånd, og dermed blir det fort lovlig ;)

 

Politiet var innformet om treffet, og så lenge det foregikk i ordnete former samt på privat eiendom hadde de ingen motforestillinger.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår