Raggetuss Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Leeeenge siden det har skjedd noe her, både på tråden og med bilen egentlig... Men det skjer lite nå da det har blitt vinter og verkstedet ikke er isolert. Det siste som ble gjort var å sette på plass drivakslinger, servoreim, lufte servo og få den til å fungere og skiftet toppdekselpakning. Bilen har vel stått urørt i 3mnd nå, men har begynt å kjøpe noen deler så smått nå om dagen. Endelig fått tak i g60 skjermbreddere :):):) :pray takk til retteråsen her inne for det :pray Flere deler vurderes etter hvert, lamper, grillist, sentrallås, støydemping MÅ jeg ha +++ mere som er på ønskelista, men tar det viktigste først nå :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Peis på;) kult prosjekt! Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Peis på;) kult prosjekt! Takker for det:) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 :jackinbox: Ser nesten ut som om jeg ryker på en smell her nå... Mulig jeg går til innkjøp av en g2 til. Fått tilbud på en nå med defekt kasse og varmeregister, men dette følger med og påbegynt demontering av dæsjen, så da er det jo bare litt skruing og en tur på eu med den, tut og kjør :driving Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 ser bra ut detta:) moro å se på noe som ikke alle andre gjør;) stå på! Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 BLir bra ragge :D Få smelt på noen flere bilder nå :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Btw, likte de svarte felga jeg, :D Selger du de noen gang si ifra :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 skal få lov å legge ut flere bilde :D Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Hehe, er ikke mye å legge ut bilder av her nå da.. Bilen står fortsatt ganske urørt. Dama skal være russ nå, så jeg fikk den utrolige æren av å restaurere og bygge russevanen demmes :iconsm Så har bare vært tid til den nå. Tidligere russ har dansa på taket på den, så samtlige takbjelker hadde knekt, hull i taket (masse vann i taktrekk osv...) Så har rettet opp dette, laget nytt innertak, trekt dette, lagt opp lys inne i brakka, stereo, felger og dekk, oljelekasje på gearkassa, smørt opp forstilling (smørenippler), og masse annet smått dill dall.. Så den stakkars gofferen har blitt tilsidesatt :shake Ble forøverig ingen handel på den golfen jeg var å så på. Fikk den ut av snøen og sett litt nærmere på den så var den ett godt sminket lik.. Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Usj da :P Hehe hu får ha lykketil med russefeiringen sin :D Golfen kommer seg nok bare du får tid! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Usj da :PHehe hu får ha lykketil med russefeiringen sin :D Golfen kommer seg nok bare du får tid! Retteråsen Ja jeg håper det :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja her skjer det ikke stort om dagen. Har fått en ulidelig smerte i begge bena nå, å lege finner ikke ut hva det er. Har nå på tilsammen på ca 5-6 uker tatt ett sted mellom 5-600 tabletter av div ulike slag for å holde smertene i sjakk. Jævlig tragisk nå da sessongen er i full gang og bilen mer enn gjerne skulle ha stått ferdig og blitt flittig brukt.. Kommer tilbake når jeg har fått begynt å pussle litt på den igjen, men nå er det kun soffa som gjelder.. :( Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Ja her skjer det ikke stort om dagen.Har fått en ulidelig smerte i begge bena nå, å lege finner ikke ut hva det er. Har nå på tilsammen på ca 5-6 uker tatt ett sted mellom 5-600 tabletter av div ulike slag for å holde smertene i sjakk. Jævlig tragisk nå da sessongen er i full gang og bilen mer enn gjerne skulle ha stått ferdig og blitt flittig brukt.. Kommer tilbake når jeg har fått begynt å pussle litt på den igjen, men nå er det kun soffa som gjelder.. :( Huff :/ God bedring ihvertfall :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 God bedring ja! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Takker for det.. :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg