NilsenRacing Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 JAAAAAA!!! synst de samme om kommertarer, men er kun næssen som kommenterer med meg:( Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 gå for svart blank i stedet for helt grønn da folkens? ohhh yessss Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Vet ikke helt hva jeg ville ha valgt, syns egentlig begge deler hadde vært pent:)men regner med at valget faller på svart blank skjerm breddere;) men grønnfargen på golfen er sykt rått hvertfall:D ikke noe man ser hver dag!:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanne Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Litt treig med oppdateringer her jeg ser jeg, går litt i surr når jeg har prosjekttråd ett sted til:drunk: Kan legge inn noen bilder da, ikke akkurat det meeest spennende, men hva er vel en prosjektråd uten bilder? :op: Her er ifra pussing underveis.. Karosseriet var faktisk ikke så ille, en helt gjennomsnittlig hellakkering sa fatter`n. Vært lakkerer i mange år før han la karrieren litt på hylla og begynte med noe annet i stedet.. Bakluka begyner å ta form... Panseret etter litt steinsprut og rust fjerning Å her har vi pussa ferdig, mattet rundt pusseflekker og fått lagt på fyller.. Sånn, det var vel det hele.. Venter på braketten til dynamo og servopumpa i posten, får det vel nå i uka tenker jeg. Da blir det å få i motor når den kommer tenker jeg :) Gleder meg :) Kan forøverig legge ved ett bilde noen har hjulpet meg med å ta en kjapp photoshop på. Fargen er litt missvisende, men gir en pekepinn på hvordan bilen KAN bli seendes ut med blanksorte breddere, skjørt og da seff sort på fangere. Hva synes folket, noen meninger?? JÆVELIG Fin! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 JAAAAAA!!! synst de samme om kommertarer, men er kun næssen som kommenterer med meg:( Bare. er jeg liksom bare, er du ikk fornøyd?:Phaha:( Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Bare. er jeg liksom bare, er du ikk fornøyd?:Phaha:( jo, veldig taknemlig for att du bryr deg, men er ikke mange andre:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 jo, veldig taknemlig for att du bryr deg, men er ikke mange andre:) Kan trøste deg med at jeg stikker hodet innom her minst en gang om dagen for å se om det har skjedd noe! ;) Er bare ikke den typen som poster i hue og ræva :crazysant: Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Vet ikke helt hva jeg ville ha valgt, syns egentlig begge deler hadde vært pent:)men regner med at valget faller på svart blank skjerm breddere;) men grønnfargen på golfen er sykt rått hvertfall:D ikke noe man ser hver dag!:) Thanks :) ja, meninga er å at det ikke skal være noe man har sett x antall ganger før :tannløs: Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 JÆVELIG Fin! :D Takker og bukker :) Får bare enda merev lyst til å stå på når man får slike tilbakemeldinger :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 jo, veldig taknemlig for att du bryr deg, men er ikke mange andre:) Hadde jeg funnet prosjektet ditt tidligere så skulle jeg ha komentert jeg.. Sjekke det ut bare jeg har tid.. Har bare tilgang på nett på jobben på hverdager serru.. Men tusen takk for at du komenterer her:) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 En ting jeg lurer på... Har en sånn universal baklukeåpner.. Noen som har satt på en slik på golf 2 før og kan forklare meg litt hvordan det er gjort? Finner liksom ikke noen vettu plass til den... :wonder: Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koddleif Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Fy flate!! Kommer jo til og bli helt konge!! ;) Si ifra hvis du selger grillen og lyktene fra delebilen da :) jeg driver også på med en golf turbodiesel :) Tråden ligger inne på golf2 forumet :) Siter 1x 1x 88 Vw Passat (Delebil) (X) 1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x) 1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x) 1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x) 1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X) 1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 96 Vw Passat 1,9 TDI 1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x) VW 4-LIFE :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Fy flate!! Kommer jo til og bli helt konge!! ;)Si ifra hvis du selger grillen og lyktene fra delebilen da :) jeg driver også på med en golf turbodiesel :) Tråden ligger inne på golf2 forumet :) Tusen takk:):) Skal sjekke den i løpet av helja :) Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ingen tipps på bakluke åpneren?? Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Comon! Må da være noen som har vært borti dette? :wonder: :confused: Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg