Gå til innhold

06 V50 2,0d

Ranger emnet


2wd sedan

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer å kjøpe meg en V50 2,0D da lurte jeg på om dette er en god bil?

Er det mye problemer med de?

Har lånt en i helgen og synes det er en veldig god bil å kjøre .

 

Løp og kjøp, gode biler! Nylig kjøpt meg en splitter ny V50 R-Design 2.0D som jeg får om ett par mnd :) Hehe tror ikke du kan vente deg for mange svar på tråden her, virker ganske dødt i forhold til andre bilforumer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp la merke til det;-)Godt at det var 1 som gadd å ta seg bryet med å svare hehe ;-)

Har sjekket litt selv også og kommet frem til at det var den første modellen av 2,0d som hadde mye tull men at de nyere skal vere greie .

Så da blir det nokk en v50 på meg :-)

Btw grattis med ny bil!!!

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp la merke til det;-)Godt at det var 1 som gadd å ta seg bryet med å svare hehe ;-)

Har sjekket litt selv også og kommet frem til at det var den første modellen av 2,0d som hadde mye tull men at de nyere skal vere greie .

Så da blir det nokk en v50 på meg :-)

Btw grattis med ny bil!!!

 

Takker:) Ja de første hadde noen problemer men ikke som er knyttet spesielt til 2.0D som jeg har hørt, generelle problemer med bl.a tenningslås etc. Men ser du er ute etter en 06 modell og da skal "barnesykdommene" være luket bort. Kjempegode biler, jeg går fra Audi til V50, vært en del nyere volvoer i familien de siste årene så jeg har bare gode erfaringer knyttet til merket, til slutt måtte jeg ha meg en volvo selv:P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Flott farge det og, men da jeg bestilte ville jeg prøve noe helt nytt.

 

Gratulerer med handel, håper du blir like fornøyd som meg.

 

Takk takk:) Bra fargevalg på deg også, var under vurdering både din farge og rød.

 

Jeg lager nok en tråd om bilen når den er i hus, kanskje det kan bli noe aktivitet på forumet etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår